Proč přijít na školení
HR marketing je při správném nastavení a používání vysoce efektivním nástrojem nejen pro personalisty, ale i pro majitele firem. S jeho pomocí dokážete přitáhnout vhodné zájemce o nejrůznější pracovní pozice a vybudovat značku zaměstnavatele, která vám zajistí přísun kvalitních pracovníků v dlouhodobém horizontu.
Praktické školení
Maximum praktických informacích opřených o teoretický základ.
Tipy a návody
Celá řada konkrétních a dobře uchopitelných postupů a návodů.
Pro koho je školení
Ať už v náboru začínáte nebo jste zkušený manažer, tohle školení vás posune dál.
Co vás na školení čeká
Na celodenním školení se zkušeným HR marketérem Luborem Malým vás čeká celá řada praktických tipů a postupů, které jsou účinně provázané s teoretickým základem.
Potom už začnete na dvou skutečných a typově odlišných firmách zjišťovat, jak správně pracovat s jednotlivými nástroji HR marketingu. Společně s Luborem vytvoříte základní SWOT analýzu a nahlédnete do situace firmy a jejích příležitostí. Popíšete si cílové skupiny potenciálních zaměstnanců tak, abyste je uměli oslovit a zaujmout. Objevíte jednotlivé prvky správné marketingové strategie a podíváte se i na rozumný rozpočet, se kterým musí jít všechny kroky ruku v ruce, aby byl HR marketing skutečně efektivní.
Procesy v praxi
Vyzkoušíte si procesy HR marketingu od začátku až do konce, naučíte se vytvářet efektivní náborové kampaně a dozvíte se, kde se bere značka zaměstnavatele. Lubor vám ukáže, jak ji budovat, aby vám zajistila tzv. pasivní nábor, tedy samovolný příliv vhodných kandidátů, ze kterých si můžete vybírat ty nejlepší.
Dozvíte se také, jak má vypadat funkční náborový web, bez kterého se dnes při hledání vhodných zaměstnanců obejde jen málokdo. Lubor vás naučí, jak s takovým webem dále pracovat a čeho se naopak vyvarovat.
Na školení pochopíte podstatu HR marketingu a naučíte se ho používat v praxi, a to maximálně efektivně. Dosáhnete tak lepších výsledků v jednotlivých náborových kampaních a budete umět tvořit silný employer brand (značku zaměstnavatele). To všechno vám zajistí dostatek kvalitních kandidátů, ze kterých si jen vyberete ty nejvhodnější.
Co se na školení naučíte
- Co je HR marketing a jeho současný stav
- Stanovení cílů HR marketingu
- SWOT analýza pro pochopení vaší situace
- Vytvoření cílové skupiny
- Strategie HR marketingové kampaně
- Výběr reklamních kanálů – media mix
- Stanovení rozpočtu
- Náborový web
- Náborové reklamní kampaně
Jak probíhá školení
Nebojte se teoretických nicneříkajících pouček. Celodenní školení je založené na praktických postupech a teorie bude pouze dobrým sluhou. Všechno si vyzkoušíte na dvou skutečných a typově odlišných firmách, které pro vás Lubor vybral.
Co s sebou
S sebou nepotřebujete nic, všechno je pro vás na místě připraveno. Prezentaci dostanete v tištěné i digitální formě.
Součástí školení je dopolední a odpolední občerstvení a oběd.
Pro koho je školení vhodné
Nezáleží na tom, jestli v lidských zdrojích teprve začínáte nebo jste ostřílený personalista. Školení má co říct všem, kteří se podílejí na náboru, tvoří náborové kampaně a potřebují do firmy efektivně přitahovat kvalitní zájemce
o zaměstnání.
Kdy a kde se potkáme
Nabídku aktuálně vypsaných školení najdete níže. Maximální počet účastníků je 16.
Těšíme se na osobní setkání.
Neváhejte si domluvit osobní konzultaci.
Lubor Malý
Lubor Malý pracuje v marketingu už téměř 20 let. Od roku 2015 se aktivně věnuje oblasti HR marketingu a pod jeho vedením dosud vzniklo více než 500 úspěšných kampaní pro vyšší desítky klientů. Nejčastěji se na něj obrací lidé, kteří potřebují pomoci s komplexní marketingovou strategií a její realizací. Pravidelně přednáší a konzultuje marketingovou problematiku. Nerad chodí okolo horké kaše a v soukromé i pracovní sféře je upřímný a říká věci na rovinu.